Aanmelden

Kunt u reanimeren en wilt u helpen wanneer iemand bij u in de buurt een hartstilstand krijgt?

Bent u 18 jaar of ouder en heeft u in de afgelopen twee jaar een van onderstaande trainingen gevolgd?

• Een basis- of herhalingscursus reanimatie.
  • Een reanimatietraining als bedrijfshulpverlener of EHBO’er.
  • Een reanimatietraining voor uw beroep of studie (arts, brandweer of politie).

Dan kunt u ons team meteen versterken!

Indien u niet niet geschoold bent verzorgen wij dit voor u.

Om u aan te melden bij Stichting AED Uithoorn kan je een email versturen naar info@aed-uithoorn.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Aanmelden als burgerhulpverlener bij HartslagNu.

HartslagNu is het landelijk reanimatie oproepsysteem. Belt iemand 112 met het vermoeden van een hartstilstand, dan roept HartslagNu automatisch burgerhulpverleners op in de buurt van het slachtoffer. Zij krijgen de opdracht om te gaan reanimeren of om de dichtstbijzijnde AED op te halen. Zo krijgt het slachtoffer de snel de juiste hulp terwijl de ambulance onderweg is.

Meer weten? Kijk dan snel op Hartslagnu.nl

Bent u al burgerhulpverlener?

• Controleer dan zo af en toe de instellingen van uw account en zorg dat uw scholingsgegevens up to date zijn.
  • Download de HartslagNu-app zodat u ook op basis van GPS oproepen kunt ontvangen.
  • Heeft u de app al getest? Lees hoe u dat kunt doen.
  • Het telefoonnummer van HartslagNu is 097 00515 9109. Via dit nummer worden de sms-oproepen verstuurd. U kunt een andere ringtone aan dit nummer koppelen, zodat u gelijk alert bent als u een oproep krijgt.